Kehtiv alates 10.02.2013.a (Kullassepp Karl OÜ, 10251789, charlowe.ee)


 

Kullassepp Karl OÜ klientide isikuandmed ja andmed Tellija poolt sooritatud tellimuste kohta on konfidentsiaalsed ning neid kasutatakse vaid tellimuste täitmiseks. Andmed edastatakse vaid AS Eesti Post asutusele või Itella Smart Post OÜ-le tellimuse täitmiseks.


 

Ostutingimused

Käesolevad lepingutingimused kehtivad Kullassepp Karl OÜ(edaspidi MÜÜJA) ja Tellija (edaspidi OSTJA) internetipoes aadressiga www.charlowe.ee.

Ostja tellitud kaupade ostu-müügi tellimuslepingud kaupade suhtes loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Ostja poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt.


 

Toodete lisamine ostukorvi

Igal toote juures on kastike, kuhu saate käsitsi sisestada soovitud kauba koguse. Kindlasti veenduge ennem, et ostukorvi on valitud vähemalt 1 tükk ning et valitud kaup on just Teile sobiv! Juhul, kui ühest tootest on olemas mitu erinevat varianti või suurust, on võimalik soovitud kaup fikseerida erinevate väljade täitmisega. Ostmiseks valige erineva kategooria toodete alt sobivad kaubad ja lisage need ostukorvi. Ostukorvi sisu vaatamiseks tuleb valida "OSTUKORV" ja sinna peale klõpsates avaneb Teile selle sisu.

Kuniks kaup on Ostja ostukorvis ja ostuprotsess on lõpetamata, on see saadaval ka kõigile teistele klientidele. Kui kõik vajalikud tooted on ära valitud ning ostukorvis kirjas, saate vormistada ostu või tellimuse. Siinkohal on oluline jälgida, et kõik Teie andmed oleksid korrektsed, vastasel juhul ei jõua tellimus Teieni. Müüja ei vastuta Ostja poolt e-poes sisestatud andmete õigsuse eest ehk kui ostja sisestab ebakorrektse postiaadressi, ei pruugi saadetis kohale jõuda ning müüjal ei lasu selle eest vastutust.

Kaupade hinnad charlowe.ee kodulehel on eurodes. Kaupade eest tasutakse vastavalt kliendi valikule kas:
1. pangaülekandega kasutades pangalinki;
2. arve alusel pangaülekandega Kullassepp Karl OÜ arvelduskontole Swedbank või LHV pangas.

Peale tellimuse edastamist saab klient e-posti aadressile tellimuse kinnituse arve (VÕS § 621 lg 3). Juhul, kui tellimuse kinnituse arve ei ole paari päeva jooksul peale tellimuse esitamist Teie e-posti aadressile jõudnud, siis teavitage sellest Müüjat meili teel info@charlowe.ee.

Kaup saadetakse teele peale Tellija raha laekumist Müüja arvele. Arve tasumisel tuleb kontrollida kõikide andmete õigsust ning selgitusse märkida tellimusarve number ja toote kirjeldus.

Ettetellimisel
olevad kaubad on ära näidatud toote müügihinnas (100%). Ettetellimisel kaupade (kuld-ja hõbeehted) tarneaeg on kuni 30 päeva. Tellimisel oleva kauba kohta rohkem infot: info@charlowe.ee.

Omandireservatisoon
Kuni kauba hinna täieliku tasumiseni on kaup Müüja omand.


 

Kaubatransport on tasuta

charlowe.ee e-poest ostetud kaup jõuab Ostjani Omniva või Smart Posti vahendusel vastavalt Ostja enda poolt valitud teenusele. Ostud toimetatakse Ostjani meie kulul. Olemas olev kaup toimetatakse Ostjani kuni 5 tööpäeva jooksul peale raha laekumist meie pangakontole.

Tellimuse täitmisega tegeletakse E-L 10-21.

NB! Peale postiteatise väljastamist hoitakse saadetist kuni 7 päeva. Juhul, kui klient ei lähe oma pakile õigeaegselt järele, saadetakse see meile tagasi. Uuesti postitamine maksab kliendile 5 eurot. Kliendil on alati võimalik uurida oma tellimuse kohta e-maili teel: info@charlowe.ee

 

Kauba kättesaamine pakiautomaadist

Kui tellisid kauba Itella SmartPOSTi pakiautomaati, siis kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse Sinu mobiiltelefonile vastava sisuga SMS. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi ekraanile saad paki automaadist kätte.

Kui tellisid kauba Omniva pakiautomaati, siis saadetakse Sulle kauba saabumisel SMS. Sõnumis on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ning hoiutähtaja lõpp. Uksekoodi sisestamisel saad paki pakiautomaadist kätte. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 tundi. Omniva pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.

Kauba tagastamine on tasuta

OMNIVA

 

KUIDAS TAGASTADA TAGASTUSKOODIGA PAKK?

 

Pakiautomaadi paki saabumise SMS-is või e-kirjas on ka tagastuskood. Sellega saad paki tasuta tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest. Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. Vali pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, sisesta tagastuskood ja aseta pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama. 

KUIDAS TAGASTADA TAGASTUSKOODITA PAKK?

Kui Sa ei saa pakiteatega tagastuskoodi, aga kauba müüja on lubanud tasuta tagastamist, saad pakiautomaadi paki tagastada algse pakikoodiga kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest. Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. Vali pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, skaneeri triipkood või sisesta esialgne pakikood ning aseta pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke võtma.

ITELLA SMARTPOST

Sinisesse pakiautomaati saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, millega paki automaadist kätte saite. Tagastamine on sama lihtne kui kauba vastuvõtmine – sisesta kapi juures vajalik kood ja pane pakk automaati. Valgesse pakiautomaati saabunud paki puhul tuleb tagastamine vormistada my.smartpost.ee iseteeninduses.

 


 

Ostja õigused ostu-müügilepingust taganemisel

Ostjal on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust. Kõikidele Charlowe.ee e-poest ostetud toodetel kehtib 14 päevane tasuta tagastus- või ümbervahetusõigus. www.charlowe.ee-st tellitud tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Tagastatavad tooted peavad olema kahjustamata ja ei tohi olla kandmis/kulumisjälgi (toote küljes olevad kirjeldavad sildid peavad jääma kahjustamata ning neid ei tohi eemaldada).

NB! Ehete proovimisel ära lase neil kokku puutuda parfüümide, kosmeetika ega muu keemiaga, mis võib ehet rikkuda.  Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates kätte saamisest. Tagastada ei saa kaupu, mille puhul on originaaltoodet mingil moel muudetud - sõrmuse suuruse muutmine, graveerimine jne. 

Tagastatud kauba eest tasutud summa kantakse tagasi samale arvelduskontole, millelt Ostja tasus kauba eest. Müüja tagastab raha Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates kauba tagastamisest.

Pretensiooni esitamise õigus

Kullassepp Karl OÜ võtab pretensioone vastu lepingutingimuste mittevastavause eest kahe aasta jooksul koos ostuarvega. Pretensiooni ei ole võimalik esitada kauba selle konkreetse puuduse osas, mille olemasolust oli Ostja teadlik enne ostu-müügilepingu sõlmimist. Kullassepp Karl OÜ ei rahulda pretensioonie, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote kulumisest.

Lepingutingimuste mittevastavause korral võib Ostja oma seadusest tulenevate pretensioonide esitamise õigust kasutada teavitades toote lepingutingimustele mittevastavusest Müüjat kahe kuu jooksul alates selle puuduse avaldumisest (VÕS § 220 lg 1).


 

Müüja õigused ostu-müügilepingust taganemisel

Kullassepp Karl OÜ-l on õigus tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet tasunud või kui tellitud kaubavaru on lõppenud. Kullassepp Karl OÜ-l on õigus muuta käesolevaid lepingu tingimusi ühepoolselt ilma, et tal oleks kohustust teatada sellest kirjalikult e-keskkonna vahendusel Ostjatele. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne tingimuste muutmist, siis kehtivad tema ostu-müügilepingule tellimuse hetkel määratud lepingutingimused.

Kullassepp Karl OÜ-l on õigus mistahes ajal teha e-poe hindades ja ostu-müügi tingimustes muutusi ilma Ostjaid sellest eelnevalt teavitamata.

Kullassepp Karl OÜ ei vastuta mistahes tehniliste probleemide tõttu (e-poe kasutamise tõrked) Ostjale võimaliku tekkiva kahju eest, sh. tellitud toote hilisema kättetoimetamise eest. Siinkohal on mõeldud müüjast mitte olenevaid tehnilisi probleeme nagu näiteks internetiühendust katkestused, serveri rikked jms.

Lõppsätted käesolevatele lepingutingimustele ja ostu-müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust. Lepingu tingimusi puudutavad erimeelsused püütakse lahendada eelkõige läbirääkimiste teel.

Probleemide ilmnemisel on soovitav alati ühendust võtta, muidu jäävadki lahendused tulemata!

info@charlowe.ee või telefoni teel: 55998511

Sidebar